Ny dag nya utmaningar!

23/9
Träningen med Kim gick bra sist förutom att min vänstra arm strejkar så in i bombens =P
Får plåga den lite extra, kör så många jag orkar nu med maxvikten sen sänker jag ett par kilo för att fortsätta så många jag orkar sen sänker jag igen och gör samma. Just med tanke på att vänster arm inte orkar lika många som höger.
Idag blir det de sedvanliga fredags träningen som jag gjort tidigare, bara att scrolla neråt på bloggen och check it out! ;)
Lång dag i dag då jag börjar mitt nya jobb på nattklubb, börjar 00.00 så dygnsrytmen blir lite rubbad =P
Annars hoppas jag träningen går väl!
Saknar mina dagar på friskis i övik där jag "squat til i drop" blir nog att införa dem igen ;) muhahaha

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Var försiktig med armen bara så att muskeln inte blir inflammerad! OCh jag saknar också Friskis :p Det var roligt (förutom stukning av repet)

2011-09-25 @ 18:40:00
URL: http://ladylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0