Morgon

15/9
Imorgon blir det att träna själv då Kim är på annat håll och tränar, har dock ordentlig pli på mig och ser till att släpa mig till gymmet! ;)


Morgondagens pass på Fitness24seven i trelleborg:

Marklyft 2*5
Latsdrag 3*8 (variera med handflatorna mot och ifrån dig).
Sittande rodd alt. Hantelrodd 3*8
Skivstångscurl alt. Hantelcurl 3*8 (kan utföras med EZ-stång om ihållande smärta uppstår i handlederna).
Liggande benlyft 3*15 (med vikt om det behövs).

Muskler som tränas: Rygg, bicep, mage och underarmar.

 


Idag känner jag dock ordentligt av min träningsverk =) underbart!!! muhahaha, det kommer inte hindra mig från att gymma imorgon dock!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0