Fest eller? Nope sova!

10/9
Idag eller på söndag kickar jag igång samt börjar träna med en kompis nästa vecka, nu kör vi!

Ska försöka hitta formen igen efter 2,5 månad utan seriös träning. Gymmar numera på Fitness24seven, tack vare att de finns lite överallt. Har även börjat med en ny gainer, whey 80. Beprövad av många men ej av mig så ger den en chans. Funderade på diet ett tag men det räcker nog med att äta som bara den istället. =P

Fick även en utmaning av min gamla träningspartner från övik, Alex.
Övningarna ser ni i princip längst ner i texten!

Hur går det för mina få läsare? Tränar vad? Hur ofta och tar ni något kosttillskott?
Skriv mer än gärna en rad =)
Vill ni vara anonym skriv helt enkelt ett påhittat namn =)

Nä sovtajm!!

Godnatter!

Kommentarer
Postat av: frida

Jag tränar mest armar nu för tiden. Häver bira och blossar på .. Saknar dig i korren!

2011-09-10 @ 02:24:14
URL: http://zakrissonsfrida.blogg.se/
Postat av: Bror Daniel

tränar dessvärre inte så mycket, men litar på att du kommer få igång mig nån dag nu när du är nere i skåne igen :) ;)

2011-09-10 @ 12:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0