Booyya!

26/9
Träningen avklarad nu och det kändes bra att köra utan smithmaskin nu, dock häll en spindel på att klättra ner på mig från taket samtidigt som jag höll på så fick hoppa runt lite haha. Spindeln och jag kom oskadade ur situationen och mina ben blev lite tröttare då jag fick vandra runt med skivstången på axlarna för att undvika den träningssugna spindeln.
Resten av passet gick spindelfritt samt att jag bytte ut crunches mot hängande sittups.
Formen börjar komma tillbaka, känner att jag har överskottsenergi så det blir över så funderar på att börja på malmö mauy tai och bli av med den. Medans jag funderar på det kör jag igång lite crossfit så att min konditionen kommer igång mer inför marathonet nästa år.
Lite tidigt kanske men man kan lägga en bra grund om man inte slarvar.
Samt kan det vara bra att vara förberedd på polisens tester "om" jag kommer in där. Söker i mars så håll tummarna.
Until then, booyaa! Lycka till med era planer.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Träna hårt och jag ska hålla tummmarna för dig att du kommer in! :D

2011-09-27 @ 19:21:55
URL: http://ladylovan.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Vilken tur att det inte var en långben då :P

2011-09-27 @ 21:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0