morgonträning

9/6
Morgonträning med Lovisa idag som sluta lite tråkigt. Hon stukade foten .... =(
Fick i alla fall övat på att linda fotleden ordentligt och Lovisa fick övat på zombie dansen från mickael jacksons thriller. ;)

Utöver den tråkiga händelsen så såg passet ut så här:

Bicepscurl: 1 x 6 (12kg) 2 x 6 (10kg)



Hängande Dips: 3 x 6 (kropssvikt)



Kettlebell axelpress: 2 x 10 (12kg) 1 x 10 (8kg)



Repklättring: x 2



Najs pass och tungt var det, ska bli skönt med träningsverken x)
Keep it fit! =)

Boooyaaaa

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tack ännnu en gång för hjälpen idag :) Jag lindade nyss uppp foten och den är fulare än vad den brukar vara ;) haha, nä skämt åtsido! men det har bildats en stor svullnad kring fibulas nedre del, stor som en halvt tennisboll ungefär och är allldeles blå :S (undrar hur den skulle ha sett ut om vi INTE hade lindat om den) Så det ser ut som att det kommer att bli en hel del överkroppsträning ett tag framöver samt så får jag byta ut joggingen mot spinning (doh!). Men jag borde nog anmäla mig till talang 2012 som Thrilller-dansare!

2011-06-09 @ 23:15:50
URL: http://ladylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0