Hmm

12/1
Imorgon smäller det =) första delen av två tävlingsmoment =) jag och Lovisa ansåg att vi delar upp tävlingen i två en på torsdags eftermiddag och en på fredagseftermiddagen.
Så imorgon kommer sanningen som en blöt handuk i ansiktet, klarar man Mikaela's Crossfit pass eller inte. haha!
Idag ska jag klämma in lite konditionsträning för att se till att jag orkar med imorgon!

Imorgon börjar vi med "små" övningarna som:

Armhävningar: Så många vi orkar på en minut (x3)



Hängande situps: Så många vi orkar



Hängande pullups: Hänga i 1 min statiskt



Så ser momentet ut imorgon =P och vi börjar med uppvärmning som vi kommer lägga upp ngn gång under dagen, så att ni kan få se hur den går till. Vi ska försöka få med oss en kompis från klassen så att denne kan ta tiden osv under crossfit passet och hjälpa till att räkna under dessa moment.

nu ska jag plugga häcken av mig!!!
tjoooo!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Men suck! NU har han ändrat datum för fredagens seminarium :P kl 10 - 15, ser ut som att våra träningspass har en tendens att skjuts upp sig själva XD

2011-01-12 @ 15:16:45
URL: http://ladylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0