Hit it!

7/1
Tränat och kört igenom vissa moment ffrån tävlingen =P
Man e segare än man tror haha!!

Armhävning: 10 x 3



Pullups:  5 x 3



Hängande sittups: 8 x 1

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.15954441

Omvända sittups: 15 x 2



Hopprep: 10 min



1 Hands militärpress: 15 x 1 (en hand i taget med hantel)





Passet gick bra och lämnade en törst efter mer =)
Får se om jag kör ett kvällspass också idag, för nu nästa torsdag kör jag och Lovisa igång första tävlingsmomentet! x) TAGGA!!

Booooyyyaa!!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Japp! Mindre än en vecka kvar nu tills första testet :P Undra vem som kommer att stupa först. ;)



Och nu har även jag läst Mikaelas kommentar till mig och det verkar som att det är hela vägen upp på situpsen (och jag som har fruktansvärt ont i magen redan nu efter att ha kört 10x6 "halva" situps, suck!)

2011-01-08 @ 16:40:24
URL: http://ladylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0