Perfect

6/4
Förlåt kära läsare att jag inte skrivit på ett tag, men har kurerat mig och nu är jag frisk igen.
Fick en liten förkylning som jag återhämtat mig från. Dessutom började vi en ny kurs nu i skolan där vi kommer typ träna konstant genom kursen.
I måndags hade vi teori under dagen och så körde jag 2h innebandy på kvällen.



På tisdagen körde vi afrodans och gympa i skolan också det 2h/pass.





Idag körde vi genomgång av gymmet på step in i stan.



Jag fick en förfriskning på utförandet av många övningar som man glömt/förträngt och dessutom många bra tips.
Fick även känna av att jag behöver jobba på mina handleder då jag gärna böjer dem när jag kör bänkpress, militärpress osv med skivstång.
Rolig kontenta att många övningar är TUNGA när man kör dem långsamt (Oh Really?) haha



Tänkte gå till gymmet ikväll för att köra ordentligt själv, för det blev mest handledning under dagens schemalagda gymgenomgång. Men först mat och plugg!
Läser just nu boken: Idrott som social markör, den finns i nyare utgåva med men då kallas den: Smak för motion. Skol litteratur ofc men inte desto mindre intressant.



Keep it fit! Boooyaaa!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vi måste gymma tillsammans någon gång snart! :D

2011-04-06 @ 11:29:51
URL: http://ladylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0