AWSOME

13/4
Det var hur awsome som helst me cirkelträningen =)
Helt slut efter första passet och efter 25 min paus där vi även fick snickra ihop lite egna övningar så kröde vi ett litet mindre till ;) hur gött som helst! Tungt och jävligt ska det vara =D

Resten av eftermiddagen spenderades på promenad i solskenet =)
Försökte dock även hitta löpartights men det verkar inte finnas ngt bra i öviksregionen =P får vänta med det inköpet tills jag når Malmö nsäta vecka =)

Ha en go kväll folket =)
Skriv gärna mer om hur ni tränat idag =)

Tjooo!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag kommer nog tycka riktigt mycket om cirkelträningen om cirka tvåtre dagar då värken har försvunnit :P ;)



Men några byxor lär du nog inte hitta än här, du får nog vänta ett par veckor till innan vårlöpningsvädret har lagt sig över norrland. Eller så köper du det där nere i malmö, de brukar ju vara tvåtre veckor före oss i årstiden ;)



Och angående min träning: Imorse gick jag en rask promenad 5 km för att mina knän vägrade jogga fler kilometer. plus cirkelträning. plus lite spinning. Puh! Ska bli skönt att sova ikväll =D

2011-04-13 @ 21:23:09
URL: http://ladylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0