back sort of!

22/9
Tja nu är jag tillbaka efter ett stort uppehåll, har mina anledningar som jag ej tar här. ;)
Jag gör en annan sorts träning nu än den jag tidigare gjort pga skolan, jag utövar nämligen massage xD

Massage? jo det är tungt för den som masserar, mycket ergonomi och sådant att tänka på. Dock for jag ut och sprang i 1,5 timmar häromdagen och mina ben tackar mig för det igår och idag. ;P

Najs att se att många av de bloggar jag följer fortfarande kör hårt med träningen. Jag drar igång min vanliga träning efter denna vecka eller i veckan för att hålla hårt om den.
Idag ska jag iväg och massera 3 stycken personer á 3 timmar nästan i sträck. =P tungt arbete vill jag lova!

Tjo på er! Nu frukost: gröt med blåbär!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0