Trött på det!

13/10
Det blev ett långt uppehåll från träning pga några tråkiga händelser i sommar och nu i början av hösten. Nu pga dålig kostvana och dålig sömn så är jag tillbaka arg på mig själv att jag inte tar hand om kroppen bättre och med ett sug att förändra samtliga släktingars kost & träningsvanor. xD

Mina massage uppgifter är klara men kommer fortsätta hålla massage sessioner så att jag håller i den kunskapen. Samtidigt har jag börjat med träningen igen och startade upp igår med benpass för att imorgon ta tag i nästa del.

Benböj m. skivstång - 3 x 5



Benpress - 3 x 8



Vadpress - 3 x 15



Situps - 3 x 15



Pullups - 3 x 5



Hängande Dips - 2 x 5



Det var tungt att köra igång igen men tjurig som jag var fullföljde jag benpasset och la till Pullups & Hängande Dips bara för att jag kände för att testa hur jag låg till. Jag låg dåligt till xD
Dessa övningar var otroligt tunga och sporrar mig mer till fortsatt träning =P JAG SKA KLARA FLER!!!

Nu ska jag fortsätta läsa sen grupparbete i skolan tjoooooo!



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Härligt att se dig tillbaka! :D Kom ihåg att ren styrka kommer inte från att hålla sig uppe längst, utan att resa sig frpn varje fall. Keep going! :)

2010-10-13 @ 23:38:11
URL: http://ladylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0