6/5

Började dagen med gym som sagt, så 06.30 begav jag mig mot Friskis & Svettis.
Det blev en seg start och jag kände verkligen att jag inte gymmat på ett par veckor, dock så åt jag inte frukost förrän efter träningen så lite förståligt är det.

Mitt träningsschema var:

Rodd: 4 min (högsta inställningen, intensivt)

Benböj med skivstång: 3x10

Dips: 3x5 (hängande dips)

Utfall: 3x10m (första vändan hade jag små kettleballs i varje hand)

Rygglyft: 3x10

Situps: 3x20 (benen i 90 graders vinkel)

Liggandes Tricepscurl: 3x10



Frukosten sen blev gröt och två pågens energi bröd. Till det drack jag vatten.
Nästa gympass blir annorlunda då jag kommer fokusera mer på överkroppen.

Haj po!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ambitöst ser bra ut:)

2010-05-06 @ 16:44:14
URL: http://nattlampan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0