30/5

Har inte blivit något tränat under helgen i övrigt pga att jag var i umeå och festa med några goda vänner, så har varit en slarver lite grann.
Idag tog jag tag i det dock tränade jag hemma.

Armhävningar 45st

Utfall 45 steg

Dips 45

Sit-ups 60st

Knäböj 45st

Bicepscurl 30st



Samtidigt som jag har mina längre mål som gyllenhaal kroppen eller cato aspmo styrkan så har jag det lite kortare målet att komma i så bra form att jag kan börja med Parkour. Men det funkar inte om inte jag får en rutin på mitt tränande. Så nu i sommar så sätter jag mig själv i träningsläger. En idé hade varit att träna två ggr om dagen, men vi får se jag får börja med 3 ggr i veckan och öka från där!

Nu lite bilder första är från brännbollsyran i år där ett lag var utklädda till spartaner, de var populära bland tjejerna ;D
Andra bilden är kanske mitt ideal i mina tankar!

De populära Spartanerna.

Ideal?

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Dennis! :) Jo, jag vet, borde vara pepp i stället!! Hur har du det då? Vad gör du uppe i Umeå?! Det är bra med Pernilla, träffade henne i måndags. Hon jobbar kvar på BK och så. Åsa har gått någon utbildning i Åkarp nu till trädgårdsanläggare. Men vi hörs inte så ofta. Snackar du med någon från klassen? Ha det bäst! Kram! :)

2010-05-30 @ 12:09:38
URL: http://xiaomei.blogg.se/
Postat av: Lovisa

har du tittat på länken som jag skickade i förra inlägget? Du kanske får lite insperation från filmklippet som bloggaren lade upp nyss ;) haha, jag gillade bilderna av spartanerna! Önskade nästan att jag hade fått se dem ;) Jag ska också börja träna lite mer i sommar, men nu tar en paus från allt pluggande.. Eller fösök till pluggande. Har hittills bara läst igenom vegetarisk kost och sedan jobbat ;) Kram

2010-05-30 @ 12:18:19
URL: http://ladylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0