9/6

Idag blev det lite lunch-träning mmed en kompis ;D
Dock blev det bara överkropp och övningarna var:

Uppvärmning Rodd 600m


Bänkpress 40kg 3x6

Kettlebells Axel 8kg 3x10

"Gräsklipparen" 18kg 3x15

Chinups 2st =P


Chinupsen var jag grovt missnöjd med =P för ett par månader sen kunde jag göra 3 set med 10 repetitioner. Får dock räkna med att jag la chins på slutet av passet och att jag tränat mycket överkropp två dagar i rad =P men ändå grovt missnöjd!

Imorgon blir det ingen träning mer än att jag ska handla och tvätta. ;D Så då får min kropp återhämta sig (som min kompis lovisa fint påpeka) ;D

Avslutar med lite manlig inspiration!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha! Ja, det är bra att du lyssnar på mig! ;) Jag tycker att du har fina bilder som insperation ;) hehe

2010-06-09 @ 18:16:42
URL: http://ladylovan.blogg.se/
Postat av: Dennis

haha förstår det xD dregla inte för mycket nu bara ;D

2010-06-09 @ 19:23:14
URL: http://dennistraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0