P*ss Vänsterarm

26/7
Idag tränade jag på gymmet på första gången på en månad =P
Det gick sådär =/

Seten var som följande:
Obs klicka på bilderna för att se animationen.

3x Axlar Sidlyft + Framåtlyft



3x Situps



3x Sittande Bicepscurl



2x Stående Bicepscurl



3x Axelpress



2x Chins



1x Hängandebenlyft



På stående bicepscurl så orkade vänstran inget alls  =(
Får verkligen bygga från grunden igen, läskigt hur snabbt musklerna har förfallit.

USCH!!! Det är tungt men jag ska klara det. Det är bättre än att ha ont överallt pga dålig hållning och otränad kropp. Vägen till hälsa, min hälsa, går genom träningen.

Det är min morot, vad är er? Skriv gärna och berätta!



Mer motivation för er fitness och hälsofreaks




Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0