Ben + Bröst

29/7 del 3
Tränade hemma idag då gymmet stängde tidigt, ben + bröst.

Övningarna:

Utfall 3 x 20



Flyes 1 x 6



Benböj 3 x 10



Bröst 3 x 8



Hantelswing(kettlebell eg.) 3 x 10



Balansövning Ben 3 x 5 (varje ben)



Balansövningen gick ut på att börja stående på ett ben och sänka sig ner till vinkel som munken ovan har för att sedan ta sig upp igen. Inget lätt, pröva själv. Utan att hålla i något ;) Har man urusel balans som jag har så kan man hålla sig i en vägg när man gör övningen. Jag gjorde dock inte det denna gång för att jag ville se hur pass stark jag är i benen. Jag e inte stark haha.

Nu dusch! Toodles!
Glöm inte kommentera om ni har synpunkter eller dylikt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0