Vila

1/8
Idag är gymmet stängt och jag jobbar kväll, fick sovmorgon till 12 så var för lat för att ge mig ut och springa eller dyl.
Men börjar inte förrän fyra så vi får se om jag får tummen ur och gör något!
;) Hur tränar ni latmaskar som läser min blogg? =)

För er som inte orkar att börja läsa bloggen från början så är jag 25 år och försöker kickstarta min kropp lite genom träning. Detta hindras av de sedvanliga ursäkterna som; hinner inte, orkar inte, fel väder och ren och skör lathet.
Genom att hålla igång denna bloggen försöker jag finna inspiration och annan motivation för träningen men vet att det grundar sig i mig själv och frågan; varför vill jag träna?!

Min bakgrund är från friidrotten men det var 02-03 som jag slutade med det. Jag tränade minst 4 gånger i veckan då och vill i prinsip komma igång och träna lika mycket nu. Dock vill jag hålla bättre standard med mat än vad jag hade då.

Så alla tips och reflektioner ni tänker på när ni läser min blogg är hjälpsamma, så skriv mer än gärna en kommentar när ni läser något absurbt eller dylikt som ni anser jag kan göra bättre, eller om ni bara känner för att motivera mig =) Tänk på att if u rub my back ill rub yours!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag tycker att du gör det bra som tränar och ha ett stark mål att sikta mot! :D Själv har jag blivit en 100 % soff-potatis. Har inte tränat seriöst på mer än 2 månader nu, det har blivit en och annan joggingtur dock. Men jag har tagit en paus nu medans jag sommarjobbar - mina fötter värker efter en arbetsdag och då är inte jogging särskillt frestande. Men snart har jag semester och då du! Träning!

2010-08-01 @ 22:26:22
URL: http://ladylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0