Shockning uteblev =P

5/8
Tyvärr uteblev shockningen av kroppen =P men återkommer med resultat så fort jag gör Mikaela's pass igen. Det har blivit mycket promenerande dock för min del då jag jobbar extra inom hemtjänsten och springer runt till alla. Idag stänger gymmet tidigt så jag ska upp på löpbanan och springa 2km. Har även funderingar på att göra det två gånger och promenera mellan så att det blir en form av intervallträning. Antingen det eller att jag kör intervaller under de kilometrarna som jag springer =) Får se vad jag orkar ;D

Behöver folk motivation till träning kan ni läsa detta inlägget:
Satu Mustonen

Denna tjejen är i grym form och med lite vilja så tog det inte så farligt lång tid heller, vilket ni kan läsa om här!

Avslutar med en formbild på Satu.
Tjo baloo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0