Shockning av kroppen idag!

4/8
Som ni redan gissat blev det ingen träning igår, då jag kände mig lite krasslig. Idag är en annan historia, idag kommer jag köra Mikaela's Crossfit pass igen. x)


(klicka för att se bilden större)

Idag  blir det att köra igenom passet helt och hållet så får det ta hur lång tid som krävs, dock max 4 timmar för jag ska jobba vid fyra ;D
Hoppas det inte kommer till det dock x)

Jag utmanar mina vänner i skåne att göra samma pass ;) kom igen nu!!!

10 x Pullups/Chins
10 x Dips på bänk
10 x Situps          
10 x Benböj        

Alla dessa X 10

Jag utmanar alla som ska till gymmet idag, genomför detta pass och skriv tiden ni fick som kommentar i min blogg! ;) Detta blir andra gången jag genomför detta pass, plus att jag har träningsverk ;D

Good Luck!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

hihi! Vilken tur att jag INTE ska till gymmet idag ;) Ska därmot ut och plocka blåbär och sedan baka en massa kakor! :D Hm... jag känner att jag får en hel del att ta igen när hösten kommer ;)

2010-08-04 @ 10:58:23
URL: http://ladylovan.blogg.se/
Postat av: Daniel

Får ge mig po det när jag gått upp mer i vikt och har tid för träning, som det ser ut nu så har jag inte det iaf, men utmaningen är antagen! :D

2010-08-05 @ 20:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0