öhh??

19/9
Jahapp min dator dog igår av någon skum anledning så kommer kanske inte kunna uppdatera bloggen på ett tag.
Anywho...

Träning i eftermiddag med Kim, han och jag tränar som vanligt i Malmö på något av Fitness24seven gymmen, kanske rent av får med mig min tvillingbror dit i alla fall denna vecka.

Passet vi kör är samma som jag körde i Måndags förra veckan, ben!
Tänkte även länka till en video för er som har svårt att finna inspirationen till träning eller allmänt i livet.

Det är inte hur många gånger vi faller som definerar vem vi är utan hur många gånger vi reser oss upp!

Som vanligt undrar jag hur er träningsvecka ser ut? Något nytt som ska prövas på denna vecka? Någon diet eller annat skoj som testas?

Keep fighting!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0