Guuuuuuutt!

15/9
Sjukt skön träningsverk idag =) träningen igår med Kim gick kanon dock gick det lite för lätt för honom haha
Hans första ordentliga gymsession var med mig =P och han kicka ass! Kungligt.

Blir skoj för honom när vi höjer vikten nästa vecka ;) muhahaha!
Själv gick det bra men var rent åt h-vete tungt =P Så at the moment:

Jag = Klen
True story! Fixar vi snart dock =)
Positivt att se var att jag tog 50 kg på bänken som inget =P haha
Sen om det hade med vilja eller fysisk styrka det är en helt annan femma!

Åter en gång tjatar jag om att få höra om mina få läsares träningsveckor, hur ser/såg denna vecka ut? Testat någon ny träningsform/anläggning/metod/tjosan?

Nu blir det bokläsning och bussresa mot sveriges tredje största stad för att klippa (läs snagga) en kompis och prata med min tvilling =)


Kommentarer
Postat av: Daniel

du är klen bror ;)

2011-09-15 @ 14:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0