Svar på frågor

5/5
Ett inlägg för svar på Lovisa's kommentar:

Tack för de vänliga orden =) Hoppas innerligt att du har rätt, vill gärna klara det momentet då det var sjukt intressant.
Jo jag tycker det är intressant och roligt att både träna och instruera, synd att vi inte fått lära oss mer om gym än de två lektioner vi gått =P tur man har intresse och vilja att läsa allt som har me träning att göra xD

Kan vara ett intressant projekt om jag kan få din polare att komma i form, med tanke på min brist på PT utbildning vill jag inte ge din vän falska förrhoppningar men kan tänka mig i rent övningssyfte att räkna ut en plan med både energiförbrukning, träningsupplägg osv =)

Har själv en kompis som nyligen ställde samma fråga =)
Och som svar på det sista du skrev.........

KLART JAG NJÖT MUHAHAHAHAHAHA!!! x)


Keep it fit! =)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ja, det hade faktiskt varit intressant att få mer gyminstruktioner, och då inte bara guida vad kunden i träningsmaskinerna -.- utan mer fria övningar med hantlar och sådant. Det hade varit roligt! =)



Och jag menar inte att jag hade en kamrat just nu som behövde hjälp (inte någon som bor i Övik) men jag menar att det kanske kan bli ett fritidsintresse / litet extrajobb som du kan göra sedan då skolan har slutat. Du är ju intresserad av styrka och att instruera folk att testa nya övningar, du kan ju lätt läsa upp det lilla som saknas. Är man intresserad så är det enkelt!

Du kanske inte kan lika mycket muskler som jag, men du kan rörelserna och tekniken som krävs för övningen ska bli bra och det är det viktigaste! Visst jag kan nämna namnen på de fyra magmusklerna, men jag glömmer ändå att spänna bålen. ;)



Satu är inte riktigt en PT heller, men hon får sin bror att kroppsligt förändras. Det vore iaf en intressant kategori som skulle förgylla bloggen din :) Och kanske locka fler läsare?



Och som rekation på din näst sistnämna kommentar:

- AS!

;) hehe

2011-05-06 @ 18:38:23
URL: http://ladylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0