Sjukt dålig

31/7
Sjukt dålig på det här med att uppdatera bloggen, men jag lever och bloggen går ingenstans =P
Har haft en down period i 2 v nu då jag varit sjuk och jobbat arslet av mig =P träningen har blivit lidande dock promenerar jag sjukt mkt i jobbet så på sätt och viss håller jag igång. Trappor är mkt vanligt det med =P
Other than that...nothing =P

Till hösten drar min träningsblogg igång for real igen eller rättare sagt om 2-3 veckor då jag flyttar ner till skåne igen. Sen blir det kanske golvläggareutbildning eller polisen. Träning oavsett, som golvläggare mkt skadeförebyggande träning och polisen mkt av allt.

Anywho.... här kommer lite tips eller hur ni nu tolkar det! =)
Klick!

Några har redan sett den på min facebook men det skiter jag i ;)
Kommentera gärna, mina få kära läsare är väldigt dåliga på det samt att jag e dålig på att uppdatera så att ni kan kommentera =P men men.... som sagt hang in there! =)

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0