The winner takes it all!

18/1
JAG E AWSOME!! haha =D
Gjorde om Mikaela's Crossfit-pass som jag och Lovisa kör stenhårt på och resultatet ... resultatet ...hrmm
Blev underbart bra =D haha

24:14 min PB och min tidigare tid var 39:45 min

xD thats how you do it!! Jag tog bort 15 min från mitt tidigare PB =)
Och nu kan jag njuta av min glass-tallrik och om ett tag så lägger jag mig och njuter underbart åt min lilla seger mot Lovisa ;) hehe

Hennes tid var 25:10 min
Jag är det jag gör bäst x) muhahahahaha!

Som uppvärmning så körde jag 400m i en roddmaskin och sedan 10min på löpbandet.

BoooooYaaaaaa!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

jaja, ta inte ut allting i förskott :P För den segern kommer du inte få njuta av länge

2011-01-19 @ 08:08:40
URL: http://ladylovan.blogg.se/
Postat av: Dennis

Bra Lovisa =D tagga!!! Må bäste Dennis vinna! x)

2011-01-19 @ 11:40:09
URL: http://dennistraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0