Frågor!

6/4
Tänkte ta tillfället i akt att säga om ni har frågor eller funderingar om träning, kost och hälsa i allmänhet skriv gärna en kommenter och fråga så ska jag försöka göra mitt bästa att svara på era frågor eller liknande. =)
Och kan jag inte svara så kan jag hänvisa er till rätt material eller till rätt personer =)

Ingen fråga är för stor eller liten! Ni kanske vill att jag tar upp något ämne, eller så kanske ni har svårt att komma igån med träningen? Motivation allmänt? Frågor om vädret? xD
Bara skriv  =) alltid trevligt!

Tills vidare, keep it fit!
Boooyyaa!!


Kommentarer
Postat av: Rebecca Ovin

Himla trevlig blogg du har kära fd klasskamrat :-D



Fast du borde lägga in en liten presentation av dig själv här till höger så att man kan lista ut vad du håller på med utan att behöva scrolla ner ca 1000 inlägg :-D



Stor kram!!!

2011-04-06 @ 12:44:20
URL: http://beccinam.blogg.se/
Postat av: du vet vem

Är fil och müsli en bra frukost? :D

2011-04-06 @ 14:14:03
Postat av: lovisa

Härlig blogg!

2011-04-11 @ 10:21:27
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0