31/5

Idag blev det först lite basket med min vän Cinderella



Sen när jag ko hem körde jag ett styrke pass, började dock se filmen fame mitt i träningen så tappade fokus på slutet =S

Armhävningar x30

Dips x45

Axellyft (åt sidan) x45/arm

Utfall x45

Bicepscurl x15

Situps x25

Rygglyft x15

Knäböj x15

Det var andra delen (bicepscurl, situps, rygglyft & knäböj) som jag tappade fokus =P så det blev inte så mycket som jag ville. Bättre lycka nästa gång, hrrm eller inte sätta igång en film under träningspasset =P

Nån som vill bli min personliga tränare???? ;D

Kommentarer
Postat av: Cicci

ÅÅÅ jag känner samma sak, var är min personliga tränare lixom?? Får nog köpa ett kort på fitness24hour,för där kan man ha en sån.. =)

2010-06-01 @ 18:23:39
URL: http://crazypinkgirl/bloggplasten.se
Postat av: Dennis

hehe do it =D vi får se om någon nappar =)

2010-06-01 @ 21:10:30
URL: http://dennistraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0