Gym idag + annat

16/5
Idag blir det gym med Alex men innan det blir det plugg om vårat osteoporos arbete och hur man tränar för att förebygga och efter man fått diagnosen osteoporos. Kanske rent av lägger upp arbetet här efter. Får se.

Annars har vi ju SPA-dagen på torsdag då jag och Joakim ska hålla i 5 Crossfit pass, de kommer jag lägga upp här också när tillfälle ges. För att vara med ska man boka sig från kl 09.00 på torsdag till typ 15.30!
Vi kommer ha 5 pass på 30 min varje, varav Ca 10 min är uppvärming och information.
Sen har vi 4 olika pass upplägg, jag fick mycket hjälp av en annan bloggerska att få ihop passen.
Tack! =)

Vi kommer ha plats för 10 personer/pass och några av passen kommer innehålla skivstång. Allt är efter egen förmåga dock och Joakim & Jag kommer ge instruktioner och hjälp hela tiden samtidigt som vi pushar på! =)

Keep it fit! Booooyaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0