Crossfit

30/6
Körde Crossfit med Anton och Linda häromdagen blev ett mycket lyckat pass enligt min mening.

Än en gång klicka på bilderna för att se större bilder samt klicka antingen på övningens namn eller på vissa av bilderna för att se hur övningen utförs.

Power clean: 2 x 3

Samt Passet;

Axelpress: 1 x 6



Burpees: x 2



Jump Squat: x 10



Alla passets delar x 3

Jag körde lite andra övningar med som; hopprep, dips, pullups, chins samt att jag och Anton körde bänkpress där jag slog mitt gamla PB genom att köra 3 x 6 på 55 kg.
Överlag ett bra pass, kommer köra det fler gånger och kommer öva mer på tekniken på power clean då jag hade lite problem med den tekniken. Övning ger färdighet. ;)

Keep it fit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0