Titelmatch!!!

2/1


Jag VS Lovisa

Duellen går ut på några "enkla" övningar som vi ska utföra:
(Klicka på bilderna för att se momenten utföras)

Nr 1 Flest Armhävningar/Min (tre försök, på tå)



Nr 2 Hängande Situps (Så många vi orkar)



Nr 3 Mikaela's Crossfit Pass



Nr 4 Pullups Hängning i 1 Min (Denna gör vi bara för att det är skoj)



Jag säger bara en sak, statiskt massmord!! ;)
Ehmm japp så här ser tävlingen ut. Vi kommer köra alla dessa vid två tillfällen, en gång nu när vi drar igång för att kolla formen ;) och en gång på slutet av terminen då själva tävlingen är.

BooooooYYYYAAA! ;)
Let the fight begin!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Kul idé.. allt som inspirerar är super! Hoppas ni gör många förbättringar till andra omgången av tävlingen. =)

2011-01-02 @ 19:04:17
URL: http://fysisk.blogg.se/
Postat av: Lovisa

gah! Har du sett magövningen som Satu Mustonen

lade upp nyss? "Tips på en GRYM magövning" heter inlägget. Aj träningsvärk säger jag!!

2011-01-04 @ 10:25:52
URL: http://ladylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0