Hur kommer detta gå? =O

8/1
Tränade idag blev övningarna som jag och Lovisa ska tävla i, de känns duktigt vill jag lova =P
Tror ni mig inte så pröva själv! Situpsen ska ända vägen upp från golvet. Huvva!!!

Formen jag hade för ett år sen är som bortblåst men tillsammans ska vi nog piska iform varandra =)
Har börjat med att använda hopprep som uppvärmning till mina träningspass och kan säga rakt ut att har man inte hoppat rep innan så blir man ganska trött fort =P haha

Längtar tillbaka till poolen där kroppen inte är fullt så tung =P men de här övningarna är bra för mig trots all slit.


Men simma är kul! xD

Jag orkar inte skriva upp alla övningsmoment jag gjort då de finns tydligt "spammade" i tidigare inlägg både från mig och Lovisa. Jag e lite lat därför jag kör på länkar istället. ;)

Original passet ligger på Mikaela Erikssons träningsblogg fysisk.blogg.se
haha!

Nä nu blir det duschen! Sen fest =) (jag vet det hjälper JÄTTE mycket mot formen att dricka!) =P



Have fun peeps!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Och vi ska piska varandra så mycket att vi klarar igenom hela våren, trots all pluggning och jobb! :D

Och det gör ingenting att du går ut och festar. Man måste få unna sig och leva lite grann (samt att det ger mig en millimilligrams försprång!)

2011-01-09 @ 18:34:34
URL: http://ladylovan.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Imorgon gäller det! Förutom tentan så var det även att träningstestet (för visst var det imorgon?). Funderar på vilken tid vi skulle börja? Jag och min grupp måste ju dock göra klart vårt grupparbete, och jag har ingen aning hur lång tid det tar! Ska jag höra av mig när jag är färdig och sedan bestämma tid?

2011-01-12 @ 09:43:22
URL: http://ladylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0