Skönt armpass!

29/8

Idag blev det sista passet för veckan och det blev armpass, jag följer fortfarande Sid's Schema dock andra träningsdagar under veckorna.

Passet:

Marklyft: 2 x 5



Latsdrag: 3 x 8



Sittande Rodd Alt. Hantelrodd(Gräsklipparen): 3 x 8



Skivstångscurl Alt. Bicepscurl: 3 x 8



Liggande Benlyft: 3 x 15



Detta var ett riktigt skönt pass som jag rekommenderar skarpt till er andra som känner att de vill börja träna, kolla upp övningarna innan så ni vet hur ni ska göra innan ni kommer till gymmet så spar ni tid och kommer hem snabbare igen ;) (självklart kan ni klicka på bilderna ovan så visas övningarnas utföranden)

Personligen tyckte jag det som tog mest var benlyften då min mage inte är så vältränad som den kanske ser ut xD hehe
Hur som helst mycket bra veckopass från Sid. Detta kommer jag fortsätta med och fortsätta att höja vikterna varje vecka ;) Awsome!

Tjo baloo nu är det mat =D


Kommentarer
Postat av: Lovisa

förresten, jag har en träningstidning och i den finns en artikel om hur man får starka överarmar på 18 dagar. Om du är intresserad så får du låna den :)

2010-08-31 @ 18:19:46
URL: http://ladylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0