Innebandy =D

2/5
Innebandyn idag gick smort =)
Börjar dock bli lite folk, var snack om att värva fler på universitetet. Om jag har några läsare som går på universitetet i övik så dyk upp nästa måndag kl 20.00 i parkskolans idrottshall =)
The more the merrier =)

Anywho, än en gång går jag från bandyn skadad xP
Dock var det knät denna gången som ville strula, strålande smärta på laterala sidan av knät =P antar att det är för att jag pronerar när jag går och springer. Har skaffat ordentliga skor men det verkar inte hjälpa hela tiden.
Någon av mina läsare som har en idé jag kan testa? tror inte det hjälper att linda knät. =P

Blev taklad ett par gånger och bara en gång över sargen denna gång xD haha
Hur kul som helst me bandyn =)

Nu i veckan har vi examinationer på våra grupp pass som vi lagt upp, min grupp (jocke, jag och anna) har totaltraining cirkelpass. Ska bli kul att få instruera och tagga folk till att göra sitt bästa. =)
Känner att jag har lite sånna belägg att vilja få folk att må bättre och testa sina gränser. Kanske borde bli PT?

nä nu ska jag få i mig någon macka och slänga mig i sängen =)
Examinationer och utedag imorgon, min grupp ska först ha examination förrän på onsdag men vi måste vara med på klasskamraternas pass.

Tjoflöjt och keep it fit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0