Gym me boysen

26/5
Idag blev det gym med boysen (Joakim och Kenny) och det blev tungt och fruktansvärt gött!!
Nu är Kenny på väg till sthlm för att springa marathon så skänk honom en tanke så han har viljan att klara det!!
Själv vet jag att han klarar det =) ska dock bli spännande att få höra vad han får för tid! ;)
Goooo Kenny!

(Klicka på bilderna för att se förstoring och utförande)
Bicepscurl: 7 x 3 (12 kg) 3 x 3 (10 kg)



Omvänd Bicepscurl i maskin: 10 x 3



Bicepscurl med Z-stång: 10 x 3



Bänkpress: 3 x 6 (50 kg)



Gräsklipparen: 2 x 10 (22 kg) + 1 x 6 (24 kg)



Plankan tills en av oss förlora...det blev jag xD haha
Jocke klådde både mig och Kenny lätt =)
har säkert missat någon övning då litar jag på att Kenny kommer skriva ett vackert inlägg bland kommentarerna så jag kan lägga in det =)
Alla andra är sjukt välkomna att klämma in ett inlägg här med =) bara trevligt att se en kommentar då och då!
Hur har ni tränat idag och hur ser morgondagens träning ut? =)

Annars säger jag Godnatt! Imorgon nya tag =)
Booooyaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0