Mysigt!

21/3
Innebandy e tungt men fan va skoj =)

Fick med mig en souvenir dock denna gång som e mindre bra =P får vila handen lite nu, fick en klubba rakt över pekfingerleden. Känns ganska duktigt nu i efterhand. Aja e man me i leken =)
Läker snart så är det på det igen!!


Än en gång skriv gärna vad ni tränat idag så jag kan se vilka som läser min blogg! =)
Alltid trevligt!
Skriv gärna om ni inte tränat heller som Lillis gjorde, flytt och choklad. Funkar me, haha! =)

Tack och bock, simning imorgon eftermiddag! 4km står siktet på!! ;)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

"Aja e man me i leken" Haha, norrlänskan börjar invadera ditt ordförråd! Mohaha!



Min dagliga träning består just nu av 100 % stavgång, eftersom det är för riskabelt för att springa. Min senaste olycka var resultatet av det och mina knän och fotleder skriker "vila", så olyckan och tentan är kanske ett bra tillfälle att vila kroppen. ;)

MEn sedan!! Ahh, träningsvärk!

2011-03-22 @ 17:47:55
URL: http://ladylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0