Sista gymdagen på ett tag!

19/1
Dagens träning och den sista på gymmet under några veckor gjorde jag och Lovisa tillsammans igen.
Vi körde ett fitnessguru pass som jag kört innan:

http://fitnessguru.se/3-split-liten-och-svag-titta-hit


med få tillägg:

Hängande Magövning
1 x 10/ 1 x 15/ 1 x 20


Sneda Maglyft 2 x 20 (1:19 ungefär in i videon)

Rygglyft 1 x 20

Sneda Rygglyft 1 x 20 (samma som ovan men vrider sig i lyftet från sida till sida)


SCHOCK!!!

Detta pass kändes bra, många basövningar och lite extra. Militärpressen är fortfarande favoriten men jag hade nog klarar nog lite mer vikt på den.

Keep Shocking ;P


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Alltså, jag har otroligt ont i armarna efter detta pass :S Även fast det har gått två dagar, så känns det som igår! Fast roligt var det :D



Var en sväng på step in idag och kollade priser för månadskort. Medlemsavgiften kostar 400 kr, men sedan betalade man 295 kr/ månaden och då har man fri tillgång till träning, motionssimning + paradisbadet.

Låter riktigt frestande, men jag ska försöka kolla upp priserna på friskis och energihuset också :)

2011-01-21 @ 18:11:11
URL: http://ladylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0