Bitter defeat! Andra träningsdagen! xP

14/1
Nu körde jag och Lovisa igenom Mikaela's Crossfit pass =)
Och jag... förlora xD haha

Reslutatet blev att vi klara hela passet bägge två men Lovisa fick klart bättre tid än mig x)

Jag: 39,45 min

Lovisa: 25,10 min

Starkt jobbat av henne =) nu har jag en tid att jaga x) haha
Dock måste jag tillägga att jag fick personbästa idag i alla fall. Alltid en liten tröst =)
Mitt tidigare resultat var 45 min =P så bra förbättring där.

Nu blire slappkväll me film och god mat!

BoooooYAAA! =)


Kommentarer
Postat av: Daniel

Nice :P gz till Lovisa för tiden :)

2011-01-14 @ 22:12:43
Postat av: Lovisa

Hihi, jag vaaaann! ^^ dance-moves



Nä, nu ska jag inte vara stygg :) Vi måste även ta beräknaning med att du förlorade lite tid pga uppptagna maskiner, så du fick gå fram och tillbaka från olika rum, det förlorade du mkt tid på. Så tiden stämmer inte riktigt. och att köra hårt dagen innan, kan vara en förklaring till mkt vila mellan sätten. :)



SAMT så körde jag "fusk-pullups" redan från början. =) Alltså hoppa och och hänga sakta ner (jag ser det lite som fusk eftersom Rikiga pullups drar man sig upp). Medan du körde på med riktiga från början och förlorade mycket kraft på det.



Men se det då här: till sommaren så har du definitivt kortat ner tiden och då är det bra att du har ett högt tal nu - då blir det mycket skillnad då =D Blir desto roligare att skryta med ett förkortat högt tal :)

2011-01-15 @ 11:10:17
URL: http://ladylovan.blogg.se/
Postat av: Dennis

Haha jo man får se det positivt =D fast det lär inte ta så lång tid som till sommaren x) muhhaha!

THIS MEANS WAR!! hehe

2011-01-15 @ 14:04:28
URL: http://dennistraning.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Bra kört!! vad duktiga ni är.. Helt rätt.. jaga varje sekund.. allt går att förbättra =)

2011-01-15 @ 20:30:06
URL: http://fysisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0