Spin it!

8/4
Igår hade vi spinning i skolan i ca 2 timmar =P det kändes vill jag lova haha märktes att man inte är van vid att cykla. Nog för att jag gjorde 1,5 timmes cyklingsfärd ut till Lovisa i sommras men då fick jag bestämma tempo och pausa själv.
Men det var kul att pröva på och gillar verkligen friskvårdsmetodiken, denna kursen trots det här me gympa and stuff är sjukt intressant.

För att klargöra vad jag går i skolan så är det Spa-Programmet i Övik, en universitetsutbildning på 2 år. Jag slutar till sommaren då jag blir klar då  helt enkelt =)
Har haft många intressanta kurser och möt sjukt trevliga och intressanta människor på vägen! =)
Tack och bock!

Nä nu ska jag duscha och göra mig iordning för världen denna fredags morgon!
TJooflöjt! Fortsätt gärna kommentera =) trevligt att se lite av mina få läsare =)
Saknas sol ute? Ha sol i sinne! =)

Keep it fit! Boooyaa!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Spinningpasset var ju hur jobbigt som helst! D: Och jag har det som grupparbete, hur kommer det att gå på examineringen då vi ska visa upp det?? :S



Men gym passet på Step In var mycket intressant! Är så inspirerad! Kan knappt vänta tills veckan då man kan gymma igen :)

2011-04-08 @ 10:08:25
URL: http://ladylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0