SOL!!!

11/4
Vi har sol i övik =) suh phe nahice! (super najs)

Efter att jag stått och lapat sol i ca 30 min nu så blir det matlagning och taggning inför innebandyn ;)

För att även svara lite på olika frågor som kommit in...

Fil och flingor funkar alldeles säkert allt beror på vad din kropp har för energikrav. =P svårt att gissa sig till dock xD men man brukar säga att en STOR frukost är bra på morgonen, nu är ju det också individuellt vad en stor frukost räknas som =P haha men en tallrik gröt me sylt eller frön + glas juice och någon macka till kan räcka för de flesta. =)

Om att blogga på annan sida, just nu håller jag mig kvar här på blogg.se ett tag! Har börjat lära mig de flesta funktioner nu =) Men vem vet i framtiden kanske jag byter sida.

Och tack för kommentarerna =) trevligt att "höra" av de få läsare jag har =)
Alltid sköj! =)

Imorgon släpps Martin Lidbergs nya träningsmagasin på utvalda butiker! Bl.a Pressbyrån!! Im gettin one!

Nä nu TAGGA!!! xD MAUD!!!

Keep it fit! =)


Kommentarer
Postat av: du vet vem

Okej då vet jag, för fil o flingor är ju så himla gott! :D Hur gick det på innebandyn?



2011-04-11 @ 23:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0