24/5

Idag testade jag passet för första gången, minus två övningar nr 2 och nr 10. Dels pga att jag var för trött (nr 2) och dels för att jag inte kunde (nr 10), gymmet saknade ett rep från taket.


Jag började passet med att köra rodd  på rodd maskinen med 15kg x 100 repetitioner. Efter det hoppade jag hopprep 50 hopp för att komma igång med hela kroppen.

Sen körde jag övningarna i denna följd med antal repetitioner:
3x10

3x15

3x10

5x varje sida x3

3x10

3x15

2x14m utfördes med kettlebells

3x10 utfördes med hantlar

Vid slutet av allt detta var jag helt slut, hade dock inte ätit frukost innan så det är förståligt. Det jag vill förbättra till nästa gång är att få med alla övningar elelr komplement under det timmespasset jag tränar. Vidare tankar och förbättring får vänta tills vidare.

Mer träning kan komma idag då jag kanske ska spela volleyboll med några från klassen kl 4 idag.
Tjo baloo!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var tränar du? ett tips är att också se på " sverige springer" finns på svt.se/ play och sen vidare till programmet...

2010-06-01 @ 18:27:55
URL: http://crazypinkgirl/bloggplatsen.se
Postat av: Dennis

Jag tränar på friskis och svettis i övik =)

2010-06-01 @ 21:06:58
URL: http://dennistraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0