7/6

Tja träning idag ;D skönt var det också =) har kommit in i detta lite nu med att få rutin på träningen så imorgon blir det nog lite parkour träning med fallteknik osv... ska se om det blir lite bilder eller videor. Får nog dessutom chans att testa klättra i rep då, detta då jag ska följa med en kompis som ska träna drillning i en gymnastiksal.


Men nu till träningen idag, upplägget såg ut så här:

Armhävningar 30st

Axlar 45st

Utfall 45 st med hantlar (9,5kg/st)

Situps 75st

Dips 60st

Rygglyft 90st

Bicepscurl 45st (9,5kg/st)

Knäböj 45st

Nacke 45st (9,5kg/st)

Bröst 30st




Hantelvikten har jag ökat sen sist (från 4kg till 9,5kg/hantel) och jag har ökat antalet repetitioner på vissa övningar. Dock kände jag mig ganska trött innan träningen, antagligen pga lathet som jag haft de tre senaste dagarna sen jag tränade sist! =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0