26/6

Känner att jag har svårt med fokuseringen på träningen och att den har fått lämna plats för lite för mycket slöhet. Så jag tränade idag, dock gjorde jag inte ett ordentligt pass =P pga fokuseringen, det är risken med att träna hemma, det positiva är att kostnaden är ganska låg.

Hur som helst, här kommer övningarna:


Armhävningar: 10 rep x 3 set

Axellyft: 10 rep x 3 set (hantelvikt 6,5kg)

Utfall: 15 rep/ben x 3 set Hantelvikt 2 x 9kg)

Situps: 30 st x 3 set

Triceps: 8 rep x 3 set (Hantelvikt 11,5kg)

Rygglyft: 30 rep x 3 set

Bicepscurl: 8 rep x 2 set (Hantelvikt 14kg)

Knäböj: 15 rep x 3 set

Nacklyft: 8 rep x 3 set (Hantelvikt 14kg)

"Gräsklipparen": 8 rep x 4 set (Hantelvikt 14kg)


Inget framsteg som sagt =P dessutom hoppade jag över bröstövningen helt då tiden inte räckte till, har jobb imorgon, kl 07 så måste upp tidigt. Tänkte försöka mig på att ta ett överkropps-pass imorgon med bara för att komma igång igen. Hatar att hamla i en motivationsnergång =/

Har fått tankar på att börja kampsporta inom thaiboxning eller rättare sagt kickboxning eftersom det finns här i övik.

Avslutar med att säga som Nike:

Just Do It!




Bilder från Google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0