16/6

Idag blev det hemmaträning då min träningspartner lyckats bryta en tå!? =P
Dock gjorde det inte så mycket då jag fick mycket gjort ändå.

Armhävningar: 40st



Axlar: 60st med hantlar (4,5kg/st)



Utfall: 60st med hantlar (9,5kg/st)



Situps: 100st med benen i 90 graders vinkel



Dips: 80st



Rygglyft: 120st



Bicepscurl: 60st (hantlar9,5kg/st)



Knäböj: 60st



Bröst: 45st (hantlar 4,5kg/st)



Nacke: 60st med hantlar (9,5kg/st)





Som jag sa innan väldigt produktivt =) det var tänkt jag skulle göra en till rep med bröst á 15st lyft men jag orkarde helt enkelt inte mer =P

Som sedvanligt lite inspiration till mina få läsare som jobbar på beach 2011 kroppen ;D



Tjoooo nu ska jag in i duschen sen äta =)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tänkte bara säga att om man vill få muskler att växa är ett bra tips att ta TUNGA hantlar och göra så många övningar man kan - även om det är få. Gör man många övningar med lätta vikter, så kommer inte musklen att växa särskillt mycket. Ett tips är att köra 12 x 3 set med tunga vikter, med MINST ca 1 minuts rast emellan. =)

2010-06-18 @ 10:00:58
URL: http://ladylovan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo jag vet =)

Behöver bygga styrka först och främst så jag orkar lyfta mig själv =)



Men tack för tipset =) ;D

2010-06-20 @ 13:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0