Upplägg

29/7 del 2
Måste ändra mitt gamla träningsupplägg pga att jag slutat på volleybollen.

Måndag: Axlar, Biceps, Mage

Tisdag: Volleyboll

Onsdag: Ben, Bröst

Torsdag: Vila

Fredag: Volleyboll

Lördag: Triceps, Rygg

Söndag: Vila

Detta var det gamla. Det nya ser ni nedanför!

Måndag: Axlar, Biceps, Mage

Tisdag: Vila

Onsdag: Ben, Bröst

Torsdag: Vila

Fredag: Triceps, Rygg

Lördag: Vila

Söndag: Vila

Detta schemat ska jag börja med nu och det kommer ändras efter ett tag och ersättas med fler pass, dock ska jag inte jag bort vilan helt för kroppen behöver återhämta sig!

Nu träna tar Onsdagens pass idag  då det uteblev pga jobb igår. Och imorgon blir det triceps + Rygg som vanligt!

Tack för ni läser bloggen. Glöm inte att kommentera ;)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Men jag ser ingen konditionsträning? Bäst resultat får man av kombinera! :D

2010-07-31 @ 10:20:52
URL: http://ladylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0