Ryggen

25/7

Igår sprang jag och min flickvän runt höglandssjön vilket var ca 7km.
Jag tog inte tid men det tog väl ca en timme för oss att ta oss runt, det blev mycket gående.
Min rygg har börjat strejka och ger mig en del smärta då och då, tror det kan bero på att jag inte tränat ryggen på ett tag och att jag ofta sitter i dålig ställning.



Imorgon börjar jag gymma igen samtidigt börjar jag jobba i 3 veckor så får se om det hjälper. Nu dagen efter känner jag inte av ryggen lika mycket som tidigare, så det känns som jag har rätt än så länge.

Har dessutom skön träningsverk i benen ;D awsome!!!

Tjo på er få läsare! =)




Kommentarer
Postat av: Lovisa

Härligt med träningsvärk :D Själv har jag ständigt värk i vaderna och oroar mig för en kommande muskelimflammation :S Men får skylla mig själv, strechar aldrig nu för tiden ;D

2010-07-25 @ 18:37:49
URL: http://ladylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0