Ledig Dag?

29/7 del 1
Idag skulle jag vara ledig trodde jag, så blev jag inringd för att jobba och kommer dit. Där får jag reda på att jag inte behövs för att det redan var fullt =P sucks a bit! Men men =) nu får jag några timmars mer ledighet iaf =)

Träning om några timmar men tänkte tipsa om lite länkar:

Gym i Afrika - Klaga inte på att det inte finns utrustning på ditt gym ;)

Gymma för tjejer? - Där hör ni tjejer, nu är det bara att dra till gymmet ;)

Motivation? - Vad har du för andledning? =)

Mer motivation - Man kan aldrig få för mycket motivation!

Bra Reklam - Denn kommer min tvillingbror gilla, Extreme sports!

Rolig Reklam 1 - Se denna före nästa så blir det hela lite roligare =)

Rolig Reklam 2 - Hehe

Magrutor? - Mycket av materialet jag hittat har jag funnit på fitnessguru.se

Ni kan ju själv kolla runt, motivation finns överallt =)



Tjooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0