Back, for real?

6/12
Tja nu är jag finally tillbaka efter mycket sjukdom och några personliga saker som hänt i mitt liv. Körde ett gammalt pass för att komma igång igen och kommer köra det ett par veckor fram kanske rent av resten av året. Vi får se! =)

Som vanligt, vill ni se övningarna utföras eller bara se motivationsbilderna lite större så är det bara att klicka på bilden.

Armhävningar x 10 (tycker ni det är för tungt på tårna så byt till knäna)



Utfall x 15 (varje ben)



Dips x 15



Situps x 15



Benböj x 10



Bicepscurl x 10 (varje arm)



Axelpress hantel x 10 (varje arm)
(på bilden visas militärpress, jag gjorde samma övning fast med en hantel och en hand i taget)



Alla dessa x 3

Det kändes riktigt skönt att komma igång igen, har varit inaktiv allt för länge. Det ända jag tränat under denna tiden är i princip massagen. Tenta på den kommer någon gång under januari, kommer gå bra =)

Tillbaka till träningen, formen är inte vad den borde men har man slarvat så har man. Kändes väldigt tungt att köra de första armhävningarna och situpsen med för den delen, men som med allt annat så gäller det att komma igång. Nöjd med min prestation, kommer dock höja vikterna med en veckas marginaler med start efter nästa vecka. Här ska kommas igång ordentligt. BOOOYYYA!

Tjo lingonsko!



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Yeay! Kul att se dig skriva igen! :D

2010-12-07 @ 18:48:04
URL: http://ladylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0