Suck!

2/8 del 2
Nu testade jag Mikaela's Pass och det gick... inte bra xD
Jag orkade:

Uppvärmning: 2km löpning

10 x Chins
10 x Dips
10 x Situps
10 x Benböj
x 5 + 10 x Chins



Efter det var jag helt slut =P
Imorgon funderar jag på att springa 2km igen för att bygga upp konditionen, antingen det eller 5km.
Och på onsdag så tänker jag försöka igen på Mikaela's pass. Denna gången tänker jag dra igenom det helt så får det ta så lång tid som det krävs.

Nu ska jag kränga lite mat och glass sen sova för att jobba imorgon. Skriver mer imorgon om löpningen, hoppas det har gått bättre för er andra!? Berätta gärna =)

Motivation:



Gnatt & Toodles Fitness lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0