Start!

23/8
Denna vecka sätter jag igång rutinerna igen, skolan börjar nästa vecka så det är bara att bita ihop.
Detta gäller även träning och kost för min del.

Jag har till slut bestämt mig för att köra på Sid's träningspass efter att ha provat en del olika pass.
En del pass som jag testat kommer jag troligtvis pröva mer av senare och se hur de har förbättrats, bl.a. Mikaela's Crossfit pass som jag testade för någon vecka sedan.

Idag körde jag som sagt Sid's pass och Måndag som det är så innebar det:

Uppvärmning



Knäböj m. vikt - 3 x 5



Benpress - 2 x 8



Sittande Vadpress (gymmet saknar en stående variant) - 3 x 15



Crunches m. vikt - 3 x 15



Allt detta gick bra, vissa övningar tog mer än andra, vilket min slutledningsförmåga då ger att jag inte maxade de andra övningarna. Ser fram emot Onsdag då går jag på nästa del!

Tagga!!! ;D


Kommentarer
Postat av: hanna

heeey jag gillar din blogg!

2010-08-25 @ 08:05:57
URL: http://www.metrobloggen.se/hannasegfelt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0