Ledig??? =P

3/8
Det visade sig att jag var ledig idag =P jahapp, gick upp kl 06 för att gå till jobbet vid 07.30! Kom dit och det visade sig att jag inte skulle jobba, jobbigt! xD

Anywho...
Tänkte länka lite bloggar som jag brukar läsa som har med träning att göra:

Fitnessplay - Här läser jag rätt många bloggar.

Satu Mustonen - Träning & Kost

Fitnessguru - Sid Knutsson's sida med tips och dylikt

Anna Maria Lacatus - Hennes Träning och Liv

Fysiskblogg - Mikaela Eriksson's Träningsblogg

Sofi Lindberg - Hennes blogg om träning och livet

Bella Eklund - Hennes liv och träningsblogg

Dessa är ett utval av de många bloggar jag läser =) Dessa kan jag dock rekommendera för alla att läsa.
Lycka till!



Tjo!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ser igen en del bloggar sedan tidigare ;) Men vissa är helt nya för mig! Mycket intressant! :D tack för tipsen!

2010-08-03 @ 23:44:40
URL: http://ladylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0